streda 14. januára 2009

The Kids - Black Out + download

Nové hlasovanie prebieha ešte len pár dní no už teraz to vyzerá tak, že najviac vám na tomto blogu chýbajú recenzie. Recenzovať však nové albumy je ozaj ťažké, pretože ich veľa nevychádza, no aj tak Vám vyhoviem...rozhodol som sa, že budem recenzovať aj staré veci, čo si myslím nebude nijako na škodu, skôr naopak.

Začnem teda mojimi “hrdinami“ z Belgicka The Kids...tí ktorí ma poznajú sa iste pousmejú, pretože je to ozaj kapela o ktorej by som rozprával snáď vždy...Na recenziu som si vybral ich štvrtý radový album “Black out“ a nie, nie je to preto, žeby som ho mal z tvorby Kids najradšej, skôr naopak, púšťam si ho asi najmenej zo všetkých albumov (no nehovorím, že je zlý)...ale veď nemôžem písať len o veciach, ktoré mám najradšej.

Album vyšiel v 1981 (Mercury rec.) čiže nie v tých búrlivých rokoch kedy Ludo Mariman spieval: „Radio, Radio no Sex Pistols, Radio Radio I hate you so...alebo trebárs : „Don't want no monarchy”. Album sa teda nesie v duchu jeho predchodcu spred roka “Living in the 20 th century“ (1980 Mercury rec.), čo určite nie je na škodu, pretože tento tretí album je jemnejší, hudobne dokonalejší no aj napriek tomu nedostával príliš pozitívnych ohlasov od fanúšikov Kids, ktorý boli zvyknutý na nahnevané texty z albumov “The Kids a Naughty Kids“. Celkovo však album úspešný bol, a to najmä skladbami ako napr. “Do you wanna Know“ a nato stavila kapela aj pri albume Black out...ktorý je melodickými skladbami nabitý, ako napr. Johnny's on the dole, Don't say no a určite veľkým hitom There will be no next time, ktorý kapelu dostal do môžem povedať celého sveta. Celkovo sa na Lp nachádza 12 skladieb z ktorých nemá ani jedna chybu...prečo to teda nie je môj najobľúbenejší album? Je to jednoduché - všetky albumy Kids sú úžasné, ale prvý a druhý album sú famózne...možno to je tou jednoduchosťou a horlivosťou k punku, ktorú si Ludo doniesol domov do Belgicka z návštevy v UK, ozaj neviem, ale nemá nato ani Black out :)

Download albumu
pass: www.uclassic.blogspot.com

(recenziou som sa snažil ozaj trochu priblížiť vývoj kapely v 80 rokoch, nebolo cieľom LP nejako do špiku kosti rozoberať...spomínam to len aby som sa vyhol komentárom ako: „na kokot recenzia albumu“ a pod. (ako napr. pri The Damned – So, Who's Paranoid na punkgene) ovi77@centrum.sk

2 komentáre:

  1. super, ze si dal aj download!!! Dakujem! Ja zhanam uz neviem kolko ich treti album a nemozem ho zohnat. Nemas aj ten?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No šak čoskoro tu možno aj ten pridám :)

    OdpovedaťOdstrániť