streda 14. januára 2009

Playlist Január 2009

Od posledných dvoch playlistov (december 2008, xmas playlist) ubehol nie dlhý čas a je tu nový pre mesiac január...opäť 10 kapiel, 10 skladieb a malý pokec k tomu...presne tak isto ako aj na Rádiu A1. Keď som už spomenul moju bývalú reláciu chcem sa poďakovať tým, ktorý somnou ostali až doteraz, pretože ste premňa hnací motor:) A aby som nezabudol...všetkým dodatočne prajem Happy New Year 2009. Takže už playlist...

Jednotka je jedna z mojich najobľúbenejších kapiel The Flys. Ich jednotku milujem, no tento krát som uverejnil skladbu “Walking to the Wall“, ktorá je z ich druhej a poslednej radovej LP “Own“. Na druhom albume “Mušky“ zjemneli a Neil O´Connor asi dospel, pretože aj jeho hlas je o niečo hrubší. Stále to je však tá energická kapela, akú si pamätám z ich CD “Waikiki beach refugees“ ktoré som si ešte pred pár rokmi kupoval od Koňýka...určite musíte mať doma.

Druhou skladbou je “hitovka“ Diamonds z nového CD anglických The Damned...tento album som tu už síce recenzoval, ale o tejto skladbe takmer každý hovorí, tak som ju pridal, aby ste mali spríjemnené čítanie tohto blogu :) Trojka je legendárny song TV Eye od Stooges, ktorý tu pridávam ako spomienku na gitaristu Rona Ashetona, ktorý nedávno opustil tento svet...RIP

Štvrtú skladbu hrá moja ďalšia obľúbená kapela The VIPs - “Need somebody to love“. Po nich nasleduje veľmi známy power-pop z UK “The Records“ a song “ Rock'n'roll love letter” z rovnomennej druhej EP. Írsky X Dreamysts ešte v mojich playlistoch neboli a tak to naprávam songom “I dont wanna go“ z ich jedinej LP. Po nich ešte ďalšia skvelá Írska kapela The Vipers a ich skladba I have got you.

Major Accident a Anglický new wave Boomtown rats nasledujú ako ďalšie kapely v playliste, ktorý končí Kanadskou peckou “Hello hello“ z druhej a premňa najlepšej LP od famóznych Forgotten rebels.
Si ju next mont. ovi77@centrum.sk

10 komentárov:

  1. Playlist ako vzdy skvely. Nevies ci The Vipers vydali aj nejaku LP alebo sa objavili len na tych vyberovkach od Good Vibrations? Hrozne sa mi pacia, pripominaju mi dalsiu fantasticku kapelu Speedometors!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vdaka...Pokial viem tak narozdiel od Speedometeors, ktori LP vydali maju Vipers len tu jednu EP, z ktorej song je aj v playliste...skoda ze tieto uzasne kapely maju len po 1,2 EP...ale zas mozno by to potom nebolo az take dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hej, mas pravdu. Lebo su kapely, ktore maju fantasticke single a LP je nic moc. Napriklad Seventeen, aj ked "nic moc" je stale taky dobry priemer:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyborna kapela je aj Mood Six, hoci to nie je punk, ale jej clenovia su z kapiel The Vips a Merton Parkas. Vraj neopsychadelic pop, podla mna by sa zmestili aj do skatulky powerpop:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hej ono to totiz nikdy pod ten priemer nespadlo...mozno na par kuskov...ale vacsinou nie:)) A k tomu Mood Six neviem povedat nic, lebo som nepocul ale zle to nemusi byt ked z toho vzniklo potom Vips a Merton Parkas... ak mas vo forme mp3 posli na mail;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...alebo az potom zalozili to Mood six? Som to asi zle pochopil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to Milan Sl:...diky, inac pekne si rozsiril svoj blog vcera:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no diky blog sa bude postupne rozsirovat, a pridal som tam tiez playlist :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vdaka za Major nehodu:))

    OdpovedaťOdstrániť