pondelok 5. decembra 2011

Reboot - nový album od The London už čoskoro!


Skvelá britská kapela, ktorej pôvod prezrádza už jej meno začala svoju éru singlom Everyone is winner v roku 1977. Krátko po ňom  nasledovali ďalšie dva single a prvý radový album Animal games, ktorý bohužiaľ ostal aj posledným. Po roku 78 sa kapela rozpadla a zazrieť ju bolo možné len pri špeciálnych príležitostiach. 
V roku 2009 sa ale London trvalo vracia na pódium a s pôvodnými dvoma členmi navštívila v tom istom roku aj neďaleký Olomouc na Recykl feste. Dnes, kedy je skoro 35 rokov od prvej nahrávky kapely sa London konečne pustili do nahrávania nového albumu, ktorý by mal vyjsť každú chvíľku. Album bude obsahovať 10 skladieb z toho jeden cover "When the Night Falls" a bude niesť názov Reboot (reštart). Na novinku od pánov z Londýna sa neuveriteľne teším a po vydaní sa s Vami podelím o recenziu.


richard.muska@gmail.com


2 komentáre:

  1. Uz sa tesim a som fakt zvedavy the punk rock collection patri medzi najoblubebejsie.... davnejsie som hladal aj ine albumi od London a nasiel "heavy metal years" to je asi iny London? - nepocul som to ,myslim si nevies nahodou ? Lautar

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ovi: O tom heavy metal years som v zivote nepocul, ale hned prvy link v googli ma odkazal na nejaku americku metalovu kapelu s rovnakym nazvom :) London vydali len jeden album a nejake single...po vydani noveho albumu hodim na blog vsetky doposial vydane veci tak sa potom zastav ;)

    OdpovedaťOdstrániť