piatok 17. apríla 2009

Pozvánka: The Adicts, Texas terri Bomb!, Tight Finks - 14.05. Praha-Futurum club

O tejto akcii som už napísal par riadov, no nedá mi to a musím pridať ďalšie. Akcia sa totiž blíži a lístkov je ešte stále veľa a tak ešte raz pripomínam, že v 14 mája odpália v pražskom clube Futurum anglickí Adicts poriadnu show, ktorá naštartuje letnú sezónu v ktorej sa môžeme tešiť na kopu legiend. V klube si zahrajú aj americko-nemeckí Texas terri Bomb! a pecka zo Švajčiarska Tight Finks. Vlez v predpredaji je 360 Kč a celá akcia začína o 20 hodine.

Plagát akcie

2 komentáre:

  1. No ja sa už neviem dočkať... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sice trochu neskoro...ale ten koncert stal za hovno. Ja osobne som sa najviac tesil na Tight Fink, ti vsak hrali tak 15 minut. Texas Terri Bomb, dovtedy som ich nepocul, cakal som punk rock ako Avengers, neviem preco :D. No a nakoniec Adicts, nuda nuda nuda, sterilny punk od dochodcov :( Kaslat na nich. O par mesiacov neskor som videl LURKERS na Strahove (klub 007) a Adicts by si z nich mali vziat priklad.

    OdpovedaťOdstrániť