štvrtok 19. februára 2009

Playlist 02/09

Takže s meškaním ako to je už zvykom prichádza playlist pre mesiac február. Tento krát som pridal o dve skladby viac, čiže celkový počet je dvanásť. Skladby sú v tomto poradí:

Prvou je pekný song od Írskej kapely Outcasts, ktorú som ja však nikdy v obľube príliš nemal, možno kvôli ich zmene či už po hudobnej alebo štýlovej stránke na neskorších albumov, alebo mi proste nesadla, to sa ale stáva:) Skladba, ktorú som uverejnil nesie názov "You're A Disease" a veľmi sa mi páči, podľa mňa spolu so skladbami "The Cops are Comin'" a "Self Conscious Over You "patria k špičke od tejto partičky z Belfastu.

Dvojkou prídeme na návštevu do Veľkej Británie, kde v Londýne vznikla jedna z najlepších kapiel vôbec, čo sa v mojej obľúbenosti týka. Ide o klasiku The Buzzards (from Leyton) a song "I'm Hanging Around" z ich jedinej LP "Jellied Eels To Record Deals"(1979). Pri tretej skladbe ostaneme v UK pri kapele Sex Pistols a ich výbornej skladbe "Silly Thing," ktorá vznikla v neskoršom období, kedy v kapele nebol Rotten ani Sid a Jones s Cookom tvorili skvelé veci ako Lonely Boy či Friggin´In The Riggin´, ktoré sú u mňa veľmi obľúbené. Ďalšom kapelkou sú Talianski The Twinkles a po nich naša legenda Paradox so skvelým songom "Neviem sa ovládať" z druhého dema z roku 1983. Po nich ešte výborný song od Pointed Sticks z Kanady z ich poslednej EP. Túto skladbu si môžete stiahnuť TU (Vinyl blog).

Po Pointed Sticks kapela, ktorú netreba nijako komentovať – The Adverts a song "Great British Mistake" z prvej LP. Po Adverts ďalšia legenda no tento krát zo Škótska – The Rezillos, kapela ktorá opäť ožila a nedávno urobila nový singel na ktorom sa nachádza jedna skladba, ktorú si môžete vypočuť v playliste, alebo stiahnuť napr. cez iTunes za necelé Euro...už len dodám, že snáď nám budú cez leto punkoví bohovia naklonení a budeme mať šancu vidieť túto kapelku na Anti feste v ČR, veľmi by som si to prial a určite niesom jediný.

The Monks – "Spotty Face" a song z posledného CD "Red Fish" (2003) od Írskych Moondogs uzatvárajú prvú desiatku a otvárajú priestor pre anglicky spievajúcich Francúzov, ktorý si dali názov Batman. Ide o podarený power-pop z 80 rokov, o ktorom som sa dozvedel len nedávno no song "The Beat" z ich prvej LP ma ozaj dostal. Playlist uzavriem slovenskou vecou od kapely The Bullboxers, ktorá bola nahratá nie až tak dávno v Bratislave u Reva a mala by sa objaviť aj na chystanom splite s jednou mladou bratislavskou kapelou, respektíve na novej doske popradských namyslencov :)) Sorry Barbie :))

ovi77@centrum.sk

V závere by som ešte objasnil, prečo nefungoval pár dni playlist, ide o to, že filehosting, ktorý používam na uchovávanie skladieb mám ako Free užívateľ a smie sa presunúť len určite množstvo dát (celkovo 5GB/mesiac). Prekročením sa účet zablokuje a na obnovenie treba počkať do ďalšieho mesiaca. Vyriešiť by sa to dalo Premium účtom, čo však niečo stojí a ja nato bohužiaľ nemám. Čiže riešenie je jednoduché a hlúpe zároveň – nepočúvajte príliš často playlist :))) Samozrejme žartujem...

1 komentár:

  1. Playlist paradny ako vzdy,samozrejmeze skoro vsetky songy poznam :-)no napriklad Monks Ci Batman nepoznam velmi ale skladby su super vsetky

    Dobry vyber:-)

    OdpovedaťOdstrániť