pondelok 2. februára 2009

Žeby konečne leto jak sa patrí?

I keď je síce len chladný február a do leta musí prejsť ešte veľa dní už teraz sa začínajú objavovať prvé informácie o kapelách, ktoré by mali hrať či už na Slovenských alebo (väčšinou) Českých festivaloch. Nie tak dávno som uviedol novinku, že na fesťáku ''Mighty Sound (ČR)'' sa objavia legendárny Buzzcocks a dnes som sa dozvedel o ďalších 4 kapelách, pričom jedna je lepšia ako druhá.

Veľmi ma potešila informácia, že na znovuotvorení vynikajúceho festivalu (aspoň čo sa účasti kapiel týka) Antifest si zahrajú Škótsky The Rezillos, (ktorý mimochodom nedávno vydali svoj nový singel) spolu s chlapíkmi Guitar Gangsters, ktorých mám ja veľmi rád....Určite však organizátori neostanú len pri týchto dvoch legendách, no zatiaľ sa šepká len o nich a myslím si, že aj to by bohato stačilo...ale čím viac tým lepšie:) Na ďalšom českom festivale "Pod Parou", kde minulý rok hrali napr. UK Subs organizátori ráčia dotiahnuť u mňa momentálne opäť k srdcu bližšiu kapelu (vďaka poslednému CD) The Damned...no a posledná novinka pre všetkých, ktorý nevideli The Adicts v Piešťanoch alebo ich nemohli vidieť nedávno v Poľsku prichádzam s dobrou informáciou a to tou, že Monkeyho a spol. budete môcť naživo vidieť už 14. Mája v Prahe a pozor nie na festivale ale v klube(!) a veľmi dobrom a to Futurum club.

To je zatiaľ všetko čo viem, ak máte aj vy nejaké novinky určite to tu pripíšte do komentárov...a nezabudnite všetci držať palce aby aspoň polovica z toho vyšla a aby to neostalo zas len pri sľuboch, ako to väčšinou bohužiaľ býva.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára