streda 23. februára 2011

Eddie & The Hotrods, The Lurkers, posunuté (EDIT)

Eddie & The Hotrods, ktorí poctia svojou návštevou Bratislavu už toto leto spolu s The Lurkers sa budú musieť do srdca Európy trošku poponáhľať. Organizátor (openrock) totiž termín posunul o dva dni skôr, teda z 9.júna na jún siedmy. Pre všetkých nedočkavcov je to iste perfektná správa, ale bohužiaľ práve v tomto termíne je dohodnutý v Košiciach aj The Adicts. Rozhodnutie openrocku je teda veľmi nešťastné a zrejme aj účelové a narobí nejednú vrásku všetkým, ktorí ešte nemajú jasno. Ja ale jasno mám a volím Eddie, a čo vy? Podeľte sa o názory v komentároch.

EDIT: Openrock koncert posunul opäť na 9.jún, čiže dilema vyriešená.

richard.muska@gmail.com

13 komentárov:

  1. Adicts zaručene nesklame:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je pravda, Adicts je istota :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vlado: v utorok Adicts a na druhy den v brne Eddie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak to je v pici, ale Vladov napad je celkom fajny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyjebat sa na toto skurvene Slovensko a ist na Rebelion fest do UK a mate pokoj

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gaspo: Ano ano Vlado ma dobre napady, hlavne ked je ozraty z rumu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eddie sa nevidi kazdy den,takze vyber je u mna jasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som z Košic ale asi radšej pocestujem na the Lurkers.vajgel asi nechcel spolupracovat s openrockom tak mu to vracaju-iny zmysel nevidim

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Asi to tak aj bude, a ved preco by mal spolupracovat, do Kosic sa pomaly dostavaju dobre kapely a verim, ze to tak pojde aj nadalej, ja ako vychodniar budem len rad, aspon sa menej nacestujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vlado: mozno sa aj ten ADX v KE zrusi ako je to tu zvykom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vlado: na stranke openrocku je opat datum 9.6.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Košice sú zaručene úspechom, už len kvôli ľuďom a prostrediu. Eddie mi je neznáma a preto pôjdem na nich.

    OdpovedaťOdstrániť