štvrtok 7. apríla 2011

EDIT: The Damned v júny NEnavštívia Bratislavu!

Pre všetkých, ktorý v roku 2009 zmeškali šancu vidieť THE DAMNED mám dobrú správu. Opravný termín bude 17.6 v Bratislave. Koncert by mal byť istý na 99% a rozhoduje sa medzi klubom Randal alebo susedným MMC. Pravdepodobnejšie ale vidím druhú možnosť, nakoľko na kapelu takéhoto rozmeru Randal nepostačí, teda ovšem, že Slováci neurobia hanbu a neprídu, čo by bolo naozaj hlúpe. EDIT(9.4.2011):Koncert presunutý na jeseň 2011. Respektíve v júny vôbec nemal byť, ospravedlňujem sa za chaos a ojebávanie, ale informáciu som mal potrvdenú na 100% od osoby ktorej som veril...nuž všetko sa stane. Sorry ľudia.


Ako som spomínal koncert je naplánovaný na stred júna.  Presne 10 dní po The Adicts a 8 dní po The Lurkers a Eddie & The Hotrods čo už teraz veští, že to bude krutý maratón, ktorý keď prežijeme budeme mať čo robiť aby sme sa zbavili toho veľkého úsmevu na tvári čo sa nám iste vyčarí po toľkej dobrej hudbe. Vstupné samozrejme ešte nie je zverejnené ale už teraz je isté, že predkapelami budú domáci The Last Days Of Jesus a Princovia, čo celej tejto akcii dvíha latku až do nebies. O každej čerstvej informácií Vás budem informovať.

richard.muska@gmail.com

4 komentáre:

  1. no na u.k subs a vibrators hambu urobili, sodari..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre anonyma..... Však U.K.Subs malo celkom slušnú návštevu.
    K téme....Neviem ešte rozpis smien na jún, ale je fasa, že budú 2 koncerty, takto naraz, lebo aspoň na jeden z nich by som mal šancu ísť a radšej by som bral práve DAMNED.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @System: No jasne, tu bude jediny problem s vyberom a prachmi :) A este len leto zacina...dufam, ze toho bude neskor este viac...privital by som nieco z USA alebo CAN :) Takym Mad Parade by som sa vobec nepohneval, alebo Diodes :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. @ovi: Ja som tak nejako v kútiku duše dúfal v návštevu The toy dolls, ale vyzerá to tak že tento rok nebudú koncertovať.

    OdpovedaťOdstrániť